nytt bett

I förmiddags var jag och anna i stallet, sköljde av Roxi och Braven, sen tog vi bort Braven i sommarhagen. Efter det åkte vi direkt till Hööks i kungens kurva och köpte ett bett och en tävlingtröja. Pappa köpte även lite andra saker till poolen. Resten av dagen har jag och Anna legat i poolen på madrasser, jag har blivit brun! Haha :D

Jag köpte ett 3-delat Bridong bett till Roxi, som Lena ville att jag skulle pröva. Eftersom ingen jag känner har ett sånt bett, fick jag köpa ett ;P



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Viccy!

Vore jätteroligt om du kunde skriva ett inlägg om hur Roxi är att rida och framförallt om hur hon är i munnen. Min fjording är nämligen stark och jag har provat olika bett så det vore kul om du förklarade vad du har testat för bett och vad som har funkat för er två.

Love

2011-06-29 @ 16:51:26
Postat av: Emma - En allroundryttare!

har ett sånt till min pålle.Dock gillar han det inte längre.. Fast det är i mässing (?)

2011-06-29 @ 17:53:21
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Christel

Jag har ett sånt! :D, fast två delat, det är super!

2011-06-30 @ 10:27:49
URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är väl inget bridongbett? Det är väl ett muff/egbett? ;)

2011-06-30 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0