Frans på Solvalla

Kan ju börja med att säga att Frans inte led av det, han tyckte det var super roligt, han ville inte gå därfirån och när jag gick ut på stallplanen för att gå lite med honom när vi sprutat så försökte han alltid dra sig innåt, när vi longera så stannde han alltid vid ingången till kliniken osv. Haha, gullig han är. Nu får ni iallafall ett gäng bilder från igår! :)

Haha älskar när han står inne på rönken helt odrogade och bara står och älskar livet. Han fick en lite dos precis innan vi började, så han var vaken tom vi tog sista bilden. Jag höll plåten och mamma i Frans, Jag tryckte plåten upp i jumsken på honom och han bara kollade lite på mig sen inget mer med det.
 
Frans har precis kommit ut ur rönken och börjar känna av dosen! :)

/Elina

Kommentarer
Postat av: tilda

Men du är ju inte 18 :O får man va med på röntgen då...?

2011-07-16 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0