Lena Lilja träningen



Roxelina
Jag skritta fram och tillbaka längst allén. Då det är halt överallt, var allén det ända allternativet. Men Roxan var lika glad ändå och lunka på som vanligt. :)


Brave Heart
Som sagt var jag och tränade för Lena Lilja. Jag sa ju att jag skulle träna vid halv åtta men min pappa hade tagit fel på tiden så vi skulle träna vid kvart över åtta. Så vi fick sitta och vänta en stund sen kom Lena upp och sa att vi fick träna en timma tidigare, så det var att skynda på och lasta ut Braven.
Hon kände väl till Braven och hade dömt Linn och Braven på en dressyrtävling tidigare. Hon sa att en sådan här bra ponny är svårt att få tag i. Jag red runt lite på en volt och hon stod och kolla lite. Lena var extremt positiv så jag kände mig peppad hela tiden. Hon var sjukt bra! Hon tyckte också att jag red Braven jätte bra och sen när jag skritta av lite sa hon till min pappa: "Det här, det är bra!"

Sen hände en annan sak som ni kanske får veta imorgon eller nästa vecka. Något helt otoligt kul! Men har inte bestämt mig för att göra det än, vi får se! ;)







Kommentarer
Postat av: Felicia

hej! du, jag fattade inte ett dugg den gången du svarade på frågestunden, då du visade bilderna på hur en sits ska vara och saker som lätt händer i sitsen.

Jag fattade inte figurerna och hur du förklara, kan inte du ta och skriva om det lite närmare i ett inlägg? Vore grymt snällt! :D

2011-01-25 @ 22:30:07
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Postat av: Filippa

Gud vad kul! :D jag tror ni kommer gå långt! Ni passar ju Jättebra ihop! :D

2011-01-26 @ 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0