önskelista

Jag såg på flera av mina kompisars bloggar att de lagt ut sin önskelistor inför julen. Så jag tänkte hoppa på den trenden! ;)

Önskelistan:


1. iår är det bara en ohästig sak på listan, Iphone 4!


2. Schockemöhle schabrak
, grönt el grått! med lindor till (jag hoppas det finns lindor i grönt, för jag har inte sett det någonstans). :)
Dressyr schabrak COACH med logga

3. Vita ridbyxor
, Spelar ingen roll märke. Jag har växt ur mina, så jag är verkligen i nöd efter ett par inför nästa tävlingssäsong. Ett par ridbyxor jag tycker är snygga är från Kingsland (bilden).
Jessica ridbyxor från Kingsland

4. Lila Eskadron schabrak och lindor.
Polo pad Eskadron BicolorFleecebandage Eskadron lila

5. Catago dressyr senskydd.

Catago dressyr senskydd

6. Guldiga metallic boots.

7. Nån av de här fina pannbanden,
bild lånad från kyro.blogg.se


Men sen är det ju så här också, vi har långt ifrån råd med alla de här sakerna. Så jag kanske får något utav dem eller inget alls. Man får ju alltid hoppas! ♥

/Vicky

Kommentarer
Postat av: AnnA

Hej Victoria! Åtminstone tror jag inte att Finlandstomten får rum med något schabrak i sin säck... Men kanske han hittar på nånting annat istället ;)

2011-12-05 @ 11:10:42
Postat av: TeamSweden

Tycker verkligen att du Victoria är så himla jordnära och inte svävar någonstans uppe i luften. Du verkar inte ett dugg bortskämd och så otroligt tacksam och dina föräldrar måste vara så himla stolta över dig! Sen alla elaka kommentarer du fått ang att du fick en sådan fin ponny som Braven, hallå? Bara för att man får en fin ponny betyder inte det att man är bortskämd! Du är grym på att rida & ja, du är grym!

2011-12-05 @ 14:54:48
URL: http://teamsweden.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Hur mkt kostar de 2-delade pannbanden? :)

2011-12-05 @ 17:01:00
Postat av: Emma ♥ Lydia

Fin blogg n har! Och victoria, dina ponnysar är grymt fina båda två :D

2011-12-05 @ 17:28:15
URL: http://trueriders.blogg.se/
Postat av: hanna

du är verkligen en tjej som tänker efter och inte bara "jag ska ha de. de och de!" du sjukt fin och dina hästar med!

2011-12-05 @ 19:08:30
URL: http://mwponnisarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0