frågor & svar

Anonym om vaccination och skoning:

Vart har du köpt din outfit som du har på bilden till Roxelina? Har letat som en tok efter den färgen på benlindor och schabrak men har inte hittat något. Skriv gärna i ett inlägg. Jätte tacksam för svar.
Undrar även vad du har för sadlar till dina hästar :)

Svar: benlindorna och schabraket fanns förut på hööks, men jag vet tyvärr inte om de har det kvar. :/
Roxi har en Amerigo och Braven har en True Britt. ;)




hanna om Bilder från förra Vintern:

gud vilka fina bilder! hur har du klippt roxi på dom första bilderna? de va jätte snyggt, svara snälla!

om du svarar svara gärna på bloggen brukar va lite svårt att hitta...

Svar: Tack så mycket! :D Det är verkligen inte svårt att göra! Du klipper ner en bit på den vita delen (jag brukar ta ca 2cm) på båda sidorna och låter det svarta stå upp i mitten. Sen klipper du helt enkelt taggarna i det svarta. (förklarar jag dåligt?)



Anonym om plugg:

SNYGG OUTFIT Vrt haar du köpt det?

Svar: TACK! :D Jag har köpte den på modernhorses hemsida, http://modernhorse.e-butik.se/?cat_id=19&head_id=0



Sofia om What doesn´t kill you, makes you stronger:

Hej Victoria!
Jag har tänkt på det - du skriver ju i princip aldrig om Roxi längre (även om hon är med på en del bilder). Har det hänt något? Eller har det helt enkelt bara blivit så?

Awsome blogg i övrigt :D!

Svar: Hej! Det stämmer, jag skriver mindre om Roxi. Men det är så här, jag rider nästan bara ut på Roxi och det finns inte så mycket att skriva om det.. Roxi tycker inte det är speciellt roligt att gå dressyr på banan (och inte jag heller), det hon tycker är kul är uteritter! Man kan ju träna allt ute också och det blir mycket lättare för henne att få motivation där. När jag gör på det här sättet så går dressyren klockrent! ;) Det har helt enkelt blivit så att jag inte skrivit något om henne.

Jag vill bara hålla henne så glad som möjligt! :)

Tack så mycket! :D



Har ni frågor så är det bara att kommentera! :)

/Vicky

Kommentarer
Postat av: erica

hej vicky, har en fråga jag är så tacksam över om du kunde svara på! jag har letat som en galning efter ett pannband som är i svårt läder och guldigt strass som du har till braven? grymt tacksam för svar!

2011-12-05 @ 23:11:12
Postat av: Agnes Åberg

Har du paddar under dina lindor? Alltså under elastiska har man ju det men har du det även under fleece?

2011-12-06 @ 08:33:49
URL: http://agnessan.blogg.se/
Postat av: Noora

Du brukar ju ha filmer från dina ridpass, men jag skulle gärna se bilder också ! :)

2011-12-06 @ 11:43:06
Postat av: idaa

JÄTTESUPERGLAD ATT NI BÖRJAT BLOGGA IGEN!

riktigt riktigt kul ! :)

2011-12-06 @ 17:49:45
Postat av: hanna

fattar precis!

2011-12-06 @ 19:33:26
Postat av: Emelie

Hade ni nån bloggträff? Isf hur gick det? Ska ni ha nån mer? Skulle gärna villja träffa er! :)

2011-12-06 @ 21:44:33
Postat av: Anonym

Jag har en fråga till Elina :D

Hur gammal är din c-ponny och hur hög..? :D



Vill verkligen ha svar

2011-12-07 @ 19:45:13
Postat av: Anonym

Vad har du för snygga dressyrstövlar?

Kan du ta kort på alla era träns/schabrak/sadlar/benlindor osv? Hade varit jätte kul :)

2011-12-08 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0