RIDPASS IDAG

Började morgonen med stallet. Det var hårtpå banan så tog mig upp till ängen och red runt i gräset där som funkade bra.

Solle var riktigt fin idag, som han har varit nu de senaste dagarna. Dock var han lite stark men fan vad han har gått bra nu. Världens finaste ponny!!!

Sen fick jag även rida Emil igen. Andra gången jag sitter på honom och faktiskt är det med på film! :D Det gick mycket bättre denna gången en vad det gjorde första gången jag red honom. Det blir roligare också ju mer knappar man hittar! :) Han är så himla stor och krallig Emil, eller okej han är egentligen inte så hög (173cm) men eftersom att han är så krallig så känns han mycket större. Men han är så himla välriden så han är inte tung någonstans att rida utan bara rolig när han kan så mycket! Han är som en egen liten läromästare för mig så jag lär mig rida stor häst innan jag börjar kolla på stora hästar själv:D Ni får ha lite förståelse över att det faktiskt andra gågen jag rider honom och är inte van alls att rida stor häst. Men här har ni iallafall två små korta filmer från dagen! :))
 


/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0