PONTUS WESTERGREN

Igår kväll var vi och lyssnade på är Pontus Westergren pratade. Verkligen intressant att lyssna på honom! :) Han pratade bla om barbacka hoppningen i globen. Hästen lånade han av John Hickey och hade suttit på den 1 gång innan. Helt otroligt, 1 gång!!! det är fan inte mycket! :P De klarade iallafall 2.02 meter och var !

Kom hem ganska sent igår kväll så det är därför jag inte har bloggat något!

Det var även lite försäljning på plats och jag har sett den snyggaste Equiline jackan som jag verklige vill ha i julklapp. Riktigt snygg tycker jag. Provade och allt, namnamnam!! :DD Hoppas!!





Jag vill dock ha den i marinblå

Om det är någo av er som är sugna så finns den att köpa HÄR för 1498:-

/Elina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Både jobbar och tränar för John och camomill (cammo) är simpel att rida. En 7 åring har hoppat 1.30 oxer med henne. Första gången jag red henne hoppade jag 1.30 på tävling kolungn häst som är simpel och gör allt man ber henne om (förutom när man busrider, då är hon rodeo häst)^^

2011-12-13 @ 11:36:20
Postat av: Anna S - Tävling i bloggen

Jag har en tävling i min blogg var gärna med :)

Vinn ridstrumpor eller en buff!

2011-12-13 @ 12:48:49
URL: http://missbelinda.blogg.se/
Postat av: Elli

Åh den är så fin! Tycker den är snyggast i brunt! :)

2011-12-15 @ 22:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0