LUGN RIDNING IDAG

Idag var det bara lugnt på hästarna som gällde. Skrittade ut med båda på vägarna runt stallet. Eftersom att de vart vaccinerade iförregår så ska dem ta det lugnt i några dagar, skrittade även med dem igår :)

Frans är så rolig. De fäller träd en bit ifrån vägen däjag rider, så när jag rider där så ramlar det ett träd och Frans reagerar inte ens. Sen så någon minut senare så rider jag förbi ett litet hus som det  knäpper lite ifrån så då gör han värsta bocksprånget. Haha.

Solero var väldigt lugn idag, trots att han trippade och höll på så var han avslappnad. Jag skrittade ut med Jennifer och Essie och trots att de låg för mig så kunde Solle efter mycket klappande, lugnt pratande mm skritta den sista biten på långa tyglar. Det var lycka att han kunde skritta bakom de andra hästarna, så den glädjen har jag levt på idag! :P


/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0