fotografen Linnea

Tea om fördomar:

Ja! Håller med! Fjordingar kan vara lite tunga vissa av dom, men det finns ju självklart undantag. Roxelina tex är ju en jätte fin fjording! Och du rider henne riktigt bra!! Brukar roxelina vara tung och kännas jobbig att rida, eller känns hon som den lättare typen??
Kommer dom här bilderna från SM iår? Var "Linnea Shalander" med dig på Sm och fotade dom? Eller alltså alla fjordingar, om hon äger någon hemsida eller något med bilder?

Jätte tacksam för svar!!!!
SJUKT BRA BLOGG BTW!! //Tea

 

Svar: Tack så jätte mycket! :D Nej om man rider henne rätt så är hon inte alls tung eller jobbig, när jag rider henne känns det som man är i uppförsbacke hela tiden. Hon är en mindre och lättare typ av fjording. J

De bilderna som var med i inlägget, var från Nordiska mästerskapen i somras. Linnea följer med mig rätt ofta på tävlingar men fotar mig väldigt ofta hemma också. Hon följde med på både SM i örebro och NM i Oslo. Hon äger tyvärr ingen hemsida med bilder, utan det är jag som har alla hennes bilder på min data! ;) Linnea är en grym fotograf!

Tack igen!! :D

Några bilder som ni kanske känner igen, som Linnea Schalander har tagit:


digga minen


/Vicky


Kommentarer
Postat av: Amelie

Har inte du hela tiden sagt att Roxi är så stark? Nu skriver du ju att hon inte alls är tung eller jobbig :) Lite förvirrad bara.

2011-12-07 @ 22:08:21
Postat av: Tea

ok! kul! TACK för svar!!!! HADET BÄST!

2011-12-07 @ 23:02:17
Postat av: emilia

Hej!

min klasskompis och hennes syster har en fjording, som hoppar LB just nu i hoppning och hon är svinduktig! hon kan allt, hon är riktigt fin och inte alls gammal!



du hittar den tjejens blogg här: www.syskonryttare.blogg.se

2011-12-09 @ 16:22:37
URL: http://ridchey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0