snöstorm ärinte kul att rida i!



Snöat hela dagen, inte okej! Men bara att bita ihop och rida!

(Bild kvaliten är SÄMST)

Frans: Red på banan, dock kanske bara 30 minuter, vill inte rida så länge eftersom att dom hade kiropraktor igår, hon sa ju att det gick bra att rida, men tar det lite lungt. Nämnde förut också att han  satt fast i halsen och det kändes mycketmycket bättre idag! Nu gick han och ställa igenom helt och sådär!





Solle: Red också på banan, cirka 30 minuter på han med, duktig heeezt, lite pigg va han och inte riktigt arbets sugen, men han va duktig i snöstormen..





Pappa filmade också när jag red Solle, men bara 3 minuter sen dog kameran, men ska ladda upp filmen så småning om, om min data någon gång vill samarbeta med mig!! Men Bilderna kom upp iallfall! :))

Kram Elina♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej:)

Har ni medryttare på era hästar? :)

Om inte, kommer ni skaffa d någon gång ?:)

2010-12-19 @ 20:12:14
Postat av: mandyz

haha härligt att rida i det här vädret :p

har ni inget ridhus? :/

2010-12-19 @ 21:00:32
URL: http://mandyz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, jag bor på en gård i Färingsö. Och här finns tre föl, ena fölet ser exakt ut som din häst Frans och den andra ser exakt ut som din andra häst! Hahahaha :)

2010-12-21 @ 20:32:31
URL: http://carolinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0