Godmorgon :)

Klockan är 07:35 och jag har precis vaknat, vi har morgon fordringen I stallet, så vi ska upp och mata, släppa ut och fixa allt till hästarna! Väldigt skönt att få det gjort på morgonen så har man resten av dagen kvar till att kunna göra vad man vill! :) 
 

Aja, idag så var tanken att jag och Elina skulle åka till ridhuset med Frans och Solle vid 3 ungefär, men Elinas pojkvän fyller år så Elina ska typ vara hemma med han då, men jag vet inte om jag får åka med båda mina stjärnor till ridhuset då eller om vi stannar kvar och rider hemma i stället! :) skulle vara skönt att få åka till ridhuset och få lite ordentlig ridning och att få slippa frysa så förskräckligt, menmen. ;)
 
 
 
Mina bästa 
 
/Jossan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0