Gästbloggning på ggggg

Hello babeeees, bloggar lite åt vicky & liniiiii! Sitter hemma hos vicky nu i väntan på Elina som inte vet att jag är här hehe, hon är påväg hem så vi får se hur hon reagerar!
 
Kan ju meddela alla att jag står i deras stall, red ut barbacka idag och min häst hoppade över en jordhög och jag ramlade av för första gången någonsin när jag rider utan att hoppa. När jag har hoppat att jag ramlat av massor med gånger när min ponny stannat men neej inte annars så det var lite överraskande haha! Gjorde inte illa mig iallafall, landade i mjuk snö och snackade i telefon samtidigt så hade något hänt hade det vart lätt att få hjälp!
 
Snart kommer Elina hem så ska snart över!! Ni får ha det bra och tjata lite extra på vicky och elina så kanske dem bloggar lite mer. Pusssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0