Lucia

Idag är det Lucia och fredag den trettonde. Har varit en ganska bra dag med studiebesök i skolan och mys med kompisarna. Ingen otur än om man inte räknar med att tunnelbananorna i Stockholm är lite försenade och går inte till tc pga att den tunnelbana började brinna? Iaf var jag hört.

Är snart hemma så då blir det direkt till stallet. Roxi ska ridas ordentligt och Braven ska antingen skrittas eller vila. 

Senare ikväll blir det bio med Kline, Kalle, Morger, Rickard, Felix, Julia, Hanna och Eric. Sover troligen hos Julia då bion går sent och jag inte orkar åka ända hem till Ekerö mitt i natten. Imorgon förmiddag ska jag och Julia julhandla! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0