Vinst på Segersta förra helgen

Tänkte berätta för er om tävlingen förra helgen! Då tävlade jag och Braven FEI Lagtävlan på Segersta. Han var ovanligt lugn när vi gjorde iordning honom och under hela tävlingen. Jag red fram honom i ca en timma och då gjorde jag mest övergångar och tempoväxlingar. 5minuter innan jag skulle gå in på banan så samlade jag upp honom och han var så jäkla fin! På banan var han lite spänd och jag red lite dåligt. Men jag var sjukt nöjd med tanke på att han precis kommit igång efter vilan och jag var lite ringrostig. Jag hade gissat på att jag skulle få runt 63% men jag fick en liten chock när jag såg att vi hade fått 67,778%, vårat personbästa! Vi vann även klassen, vår första vinst på nationell nivå! :D
 
Det är otroligt synd att filmkameran inte hade något batteri och systemkamerans batteri tog slut. Pappa hann ta typ 5bilder innan den dog och efter det fick han ta bilder med min Iphone.. Som ni vet själva så blir bilderna inte alltid så bra med den. 
 
Ett av de tre protokollen!
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Linn Ingvarsson

Härligt!

2012-09-29 @ 13:59:52
URL: http://dressyrmupparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0