TOLEDO I GAGNEF

När vi var i Gagnef nu så var även Toledo där, om ni minns honom, skäcken jag hade till försäljning. Jätte kul att se honom, var ju ett tag nu sen sist liksom. Han såg väldigt pigg och glad ut och han och nya ägaren passade väldigt bra ihop. Han är i mycket bättre kondition och mer musklad- dvs mer i tävlingskondition nu än vad han var när jag hade honom, kommer ihåg när jag fick hem honom, långhårig, tjock och omusklad tjock polle. Men satan vilken skillnad det vart på honom under den korta tiden vi hade honom.

på den här bilen hade han blivit rätt så snygg faktiskt, lämnade tillbaka honom kort därefter pga privata saker, men det var eget val.
 
Saknar det lilla busfröet en hel del, men han såg sjukt nöjd ut och jag vet att han ar det super bra! Lite synd att jag inte hade med Frans till Gagnef, Tolle och Frans verkligen ÄLSKAR varandra. Eller gjorde iaf, om de fortfarande minns varandra så att säga! hehe :)
 
Har btw inga bilder på Tollis på den här datorn då allt ligger på en hårdisk, så ni får endast en bild så länge! ;)
 
/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0