STÄKET NÄSTA HELG

Nästa helg åker vi till stäket och tävlar, tjoho. Vi är där båda dagarna, på lördag ska Shadde prestera like a boss, 110 och debut i 115 cm, höjden är inga problem, bara han orkar koncentrera sig, haha. På lördag åker jag och Jossan dit, Jossan tar med Stormis och jag tar.......... Frans!!!! Har längtat så mycket efter att hoppa honom igen och nu är det äntligen dags att visa vad vi går för! Vi rider bara en varsin LB så dagen blir nog inte alltför lång.
 
Jag är så sjukt taggad, speciellt med att tävla Frans igen! :D
 
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Vera

Hur högt har du hoppat på Frans? På filmen skulle jag gissa på att ni hoppar ca 90 cm, rätta mig om jag har fel, och han hoppar ju så mjukt och fint, som att det var småhinder! Du rider säkert honom väldigt bra men jag tycker att det skulle vara intressant att veta vad du tycker är "högt", som du har hoppat alltså. Lite rörigt men hoppas att du förstår, du får gärna svara i ett inlägg!

2012-09-22 @ 18:50:44
URL: http://pawnienordarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0