SLUTA MED RIDNINGEN?

Har funderat en hel del på det här med ridningen och hästarna, har tappat all motivation till det och allt känns bara så segt. Men samtidigt så vill jag inte sälja hästarna och sluta rida. Ett sånt himla svårt beslut, vet varken ut eller in :(

Det finns en hel del för och nackdelar som väger mot varandra, men å andra sidan så vill jag ut och resa och lämna landet, inte känna mig låst till hästarna och göra vad jag än känner mig för, fast samtidigt vill jag rida Falsterbo och internationellt...

Jag känner mig bara seg i huvudet och förvirrad, ridningen är ändå en väldigt stor del i mitt liv som jag bara kastar bort isf. Värsta beslutet någonsin det här..

/Elina


Kommentarer
Postat av: Ina

tycker inte att du ska sluta rida! Om det känns så segt så kan man ju hitta någon som kan hjälpa dig och du åker i väg en vecka eller två och gör något helt annat brukar själv få tanken att sluta rida men har blivit bättre efter jag har åkt bort. När jag är väl hemma i gen vill jag rida mer en nånsin.

2012-09-17 @ 23:01:38
Postat av: Anonym

Håller med ovanstående, ta in medryttare så då får lite fritid. Lite annan tid än stallet och skolan, det går upp och ner för alla och är inget konstigt.

2012-09-18 @ 09:06:49
Postat av: Anonym

Gud vad tråkigt...
Men jag är säker på att du kommer hitta rätt sak att göra!
Jag skulle iaf vara intresserad av Solle om du väljer bort hästarna! I så fall kan du väl maila mig :)
Du kommer säker att göra rätt för dig!
Kram Lisa

2012-09-18 @ 17:05:52
Postat av: Mimmi

Jag tror det har med att göra att du har så mycket. Skola,tre hästar. Du är ung tonåring och hinner inte med annat än hästar. Blir helt enkelt förmycket. Skulle du bara ha en tror jag inte du skulle känna så här. Bara en tanke från mig :)

2012-09-18 @ 18:47:34
Postat av: esslan

asså jag tycker du ska sälja alla. Jag är jätte intresserad av solle, är 180 lång och väger ca 85kg. Han skulle klara mig lätt och jag ser hur enkel han är. En ponny som skulle passa perfekt. Hör av dig om du känner att du skulle kunna slänga upp vem som helst på SOLERO. Tjohej

2012-09-18 @ 18:50:05
URL: http://essiecederroth.myshowroom.se
Postat av: l

Hoppas du fattar rätt beslut och inte ångrar dig, tänk igen en extra gång. Så man inte ångrar sig när det är försent, Det misstaget har jag gjort..

<3

2012-09-18 @ 18:55:18
URL: http://helsingborgsryttaren.devote.se
Postat av: Anonym

Hyr ut hästarna ett tag<3 sälj Frans

2012-09-19 @ 20:43:07
Postat av: Anonym

Nej sälj inte Frans skedde och solens skulle de stå

2012-09-19 @ 20:43:28
Postat av: ida

Tycker inte att du ska sluta rida. Om du tycker att det känns segt så kan du vara borta från hästarna typ 2 veckor och sedan komma tillbaka.
Jag var i Gagnef och såg din LA runda, det var verkligen en klockren runda.

2012-09-20 @ 10:53:02
URL: http://idanordin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0