HEJEJEHEJEJ

HEJEJHHEJEJEHJEJE!!!! Har tagit en paus från den här bloggen nu i nästan en vecka och det har varit så skönt att komma ifrån lite. Har inte hänt sådär jätte mycket under den här tiden, alla hästarna rids och det går bra, Shadde är som vanligt i sin trotsiga ålder, men när han ger sig så är han super fin, Frans finns det inte så mycket att säga om, bästa lilla ponnyn och Solle går fintfint.
 
Lite ändringar på tävlingsfronten är gjorda, skulle först till stäket i helgen med Frans och Knatte, men eftersom att underlaget däär är lite halvtaskigt så strök vi och efteranmälde till aros istället, dock tar jag med Solle dit så både Frans och Knatte får stanna hemma i helgen. Däremot så troligtvis åker vi till Sollentuna nästa helg där det är lokal hoppning, då hoppar Shadde ena dagen 1 meter och 110cm i avdB och Solle och Frans LB.
 
 
Känns som att vi växer ifrån den här bloggen mer och mer faktiskt, blir liksom ingen regelbunden bloggning utan något inlägg då och då.. Men om ni vill läsa om mig vardagligen så hittar ni mig på www.elinamellberg.blogg.se . Vi får se vad vi gör av bloggen, om vi lägger ner den eller ja. men vi hörs snart, ska till stallet nu! :)
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker det kan vara skönt också med endel bloggar som inte bloggar jätte mycket hela tiden så eran blogg tycker jag är jätte bra :)

2012-09-27 @ 18:33:17
Postat av: favoritskvaller.blogg.se

Hej jag har nyss startat en skvallerblogg om mina favoritbloggar:) Och varje gång jag får ett nytt besöksrekord så skriver jag om någon ny. Just nu e de 300 unika så hjälp mig att komma upp till 300 och tipsa och vem du vill jag ska skriva om :)

2012-09-28 @ 03:07:24
URL: http://favoritskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0