FIXAT OCH KLART

Godmorgon på er. Nej nu kickar vi Vici från den här bloggen, hon suger verkligen på att blogga!!!! :@ haha, nej men det känns som att vi båda har glidit ifrån den här bloggen en del, så himla svårt att blogga om hästar, nya saker varje dag. Stor eloge till er som klarat av att hålla uppdateringen uppe varje dag om bara hästar!
 
Har iaf sprungit till stallet nu på morgonen och släppte ut alla hästarna, sedan gick jag hem igen. Ska fixa mig i ordning för att dra in till stan en sväng med fina vänner för en lunch på Tacobar, det är ju trots allt fredaag! :D Mamma, pappa och Jossan är på skol DM idag så det var därför jag fick släppa ut hästarna helt själv idag. Men det gick bra. Orkar inte rida idag så de får vila, men släpade med Frans och Solle ut till sommarhagen så det får röra på sig under dagen iaf! :)
 
Bjuder på en bild förra vintern, pappa, jag, Emil och Frans :) Och nej pappa kan inte rida, Cissa (Emils ägare) lädde runt honom vilket han tyckte var skit kul. Å saknar fina killen.
 
Btw, på min egna blogg har jag nu "veckans blogg" som ni kan vara med i och få en gäng nya besökare, alltid kul va! Så gå in och kolla och såklart ska ni vara med!!!
 
www.elinamellberg.blogg.se www.elinamellberg.blogg.se www.elinamellberg.blogg.se
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Håller med om att det är riktigt svårt att driva en blogg och bara skriva om en enda sak. Ni skulle ju kunna lägga in lite personliga grejer i bloggen också, få den att vakna till liv igen :)

2012-09-21 @ 22:53:32
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0