FILM FRÅN LA

Här är filmen från LA vinsten med stjärnan! Hästen innan mig krashade in i kombenationen som var en oxer så gav de mig startsignal. Jag chillade lite i början och trodde att det skulle säga att jag fick en ny startsignal eftersom att hindret var helt rivit, men det sa aldrig någonting så jag red på, ville ju inte att tiden skulle börja gå liksom. när jag nästan är vid det hindret så håller de fortfarande på och försöker få upp det, så pappa säger till lite snyggt att de nog måste skynda sig lite, de blir såklart lite små sura och fattade inte att jag hade börjat förens jag vänder upp mot hindret. Jag skulle kunna lägga en volt utan att få fel eftersom att jag vart så störd, men då hade jag kommit ur rytmen och Solle bjöd på hindret, låg rätt och allting kändes bra, jag vet att Solle inte bryr sig om att det står folk vid hindret så jag körde på, lite störd vart han för han var i hindret, men vi fixade det!. Man hör på filmen hur de börjar svära, haha kul att lyssna på faktiskt. Men iaf, den där nollan var riktigt jäkla skön, trodde där ett tag att vi aldrig skulle komma tillbaka igen, rosetten var bara en kul bonus på det hela!
 
 
 
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha men Gud dom som stod och höll på med oxern verkade ju inte ha ngn koll alls.. Xd
Du rider riktigt bra Elina !:)

2012-09-10 @ 07:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0