CLINIC IKVÄLL

Hejhej! Sitter just nu hemma och pluggar lite. Valde att stanna hemma från skolan idag pga av min förjävla fula fläskläpp.. Vill även förtydliga det jag skrev igår med att jag sparkade till honom, jag satt på ryggen och kickade till honom med skänklarna för att han skulle gå frammåt!
 
Ska iaf sitta och plugga lite till, sedan till stallet och rida hästarna. Ikväll ska jag till bromma, äppelvikens ridskola på clinic för Angelica Augustsson och Douglas Lindelöw. Väldigt kul, ser fram emot det, två grymma ryttare! :) Det kommer hö till stallet så jag och Jossan åker med Rasmus och hans mamma dit. Någon av er som ska dit? :D
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur var clinicen? :D

2012-09-18 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0