vilket flyt!

Skulle ha tagit foton idag på träningen.. men glömde kameran hemma. Skulle ha lagt upp en film från SM idag på bloggen... men datan som jag har filmerna på har pajjat. Vilket flyt jag har! :D
 
Träningen gick super iaf! Tränade mycket galopparbete, som arbetspiruetter, byten, enkla byten och slutor. Han vasr jätte mjuk i sidorna, allert och pigg. Kunde inte ha varit mycket finare faktiskt! :D
 
Glömde att berätta för er att jag var och tränade hoppning för Hans i tisdags (Hans Westergren). Jag hade inte tränat hoppning sedan i Mars, så var lite ringrostig. Jag som är dressyrtant.. är verkligen inte van att hoppa nu mera. Men jag tyckte det gick väldigt bra ändå och Braven var super duktig som vanligt! :D
 
-Första hoppträningen med Braven-
 
/Vicky
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0