<3

/Elina

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill att du ska veta att jag gjorde allt vad jag kunde för vår älskade Emil. Jag utbildade honom från det att han var 1 år. Jag vet att han fick den rätta utbildningen och vården en häst kan få. Tyvärr är det så ibland att det inte går som man har tänkt sig och som man har hoppats på. Vår Emil har inte ont längre och han lever vidare i våra hjärtan.

Ni hade gått långt tillsammans. Jag hade aldrig låtit någon rida honom eller lämnat ansvaret till när jag är borta, om jag inte litade 110 % den personen. Du är duktig Elina och du rider inte dina hästar "fel". Jag har allt för många år av erfarenhet med hästar för att kunna säga det. Lyssna inte på andra och vad dom säger/skriver. Dina hästar har inte haft några "ridrelaterade" skador och inte heller onormalt mycket skador.

Jag är glad att se att du använder Emils pannband på Solle och det verkar bringa lycka :-) Emil är med oss.

2012-10-16 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0