träning

Har varit sjuk de senaste tre dagarna och har knappt orkat röra mig ur sängen. Jag har feber, ont i halsen, ont i hela kroppen och huvudvärk. Har inte varit i skolan heller, har missat så mkt att jag nästan får ångest.
 
Tvingade mig själv till träningen i onsdags, hoppträna med Braven för Ann. Det var något nytt och lärorikt. Personligen tycker jag träningen var lite för hård för mig och Braven, vi är inte vana eller tränade för att hoppa och vi satsar ju inte på hoppning heller. Det var lite för högt (så jag blev osäker) och hård träning, Braven och jag var helt slut, därför tycker jag inte träningen var så rolig. Tror jag håller mig till Hans träningarna för han anpassar träningen efter mig och Braven, inte så högt så jag blir osäker/rädd, inte så hårt eftersom han vet att vi är ovana och han är alltid positiv så man tycker det är roligt. Ann är en jätte bra tränare och jag lärde mig en hel del, men träningen passa inte mig och Braven.
 
På dressyrträningarna gillar jag dock när det är lite svårt och "jobbigt" men det är eftersom jag och hästen är van vid träningen. Älskar tränare som Birgitta Kjellin och Mads, som är lite tuffare så att säga! Btw på söndag ska jag träna för Birgitta, vill ni ha film eller bilder?
 
 
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Vill ha film! :D

2012-11-16 @ 18:39:33
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Postat av: Filippa

Jag tränade för Ann förut, hon är ju bra och sådär men jag förstår vad du menar. Hon kör stenhårt varje gång och är väldigt.. Ja. Vet inte hur jag ska förklara men som sagt, förstår vad du menar. Men man lär sig ju mkt iallafall :)

2012-11-16 @ 18:53:49
URL: http://filippaj.spotlife.se
Postat av: Mikxki

Nu blev jag lite nervös, ska rida för Mads om några veckor på en häst jag ridit 3 ggr tidigare

2012-11-16 @ 19:38:37
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Anonym

Film!!!!

2012-11-17 @ 08:22:06
Postat av: Irma

Film :D

2012-11-17 @ 11:30:25
URL: http://topponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0