F.A.I.L

Hahha, omg vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag skriver det här, men vi kör på skratta- mycket roligare. Dagens resultat på Vallentuna är inte mycket att hänga upp i julgranen måste jag säga. Solero var jätte fin på framridningen men sen på framhoppningen så vart han väldigt spänd och jag fick inte till någon bra ridningen på honom, framhoppnings banan var alldeles för liten och jag var tvungen att promsa över hindrena för att inte rida in i väggen efter. Så det var lite synd, förstörde känslan. Väl inne på banan så skärpte vi oss och fick ett bra flyt- nolla i grunden. Det var två omhoppningar, den första skulle bara bara rida för en nolla och den andra skulle då gå på tid. Första hindret gick bra och sen när vi ska vända upp mot andra hindret så börjar han dra ner huvudet och dra mig ur sadeln som han kan göra ibland, vilket i sin tur medförde att han tappade galoppen, jag vart okoncentrerad och tappade avståndet. Solero stannade på räcket, vilket jag absolut inte tycker var konstigt i det läget, jag red som en kratta, tyvärr lyckades jag ramla av på det vilket var rätt så pinsamt då det inte var "värsta stoppet" liksom ;)
 
Men aja, vi kom näst sist i KM 2012, tjohoooo :D
 
- måste lägga upp en bra bild på min prins också för att visa att han kan vara riktigt grym också, här på Aros för några veckor sedan då han tog hem vinst i både LB & LA :)
 
/Elina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0