Bruno Delgrange

Yes, nu är det bestämt att vi ska köpa en Bruno Delgrange sadel. Så sjukt snygg och man sitter otroligt bra i den. Mamma ska prata med Björn då som han heter som säljer dessa sadlar så ska vi mäta ut på hästarna och mig så ska den sedan sys efter mig och mina hästar, hur najs? Det kommer ta 8 veckor innan den är klar när den är beställd, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Man får välja färg på kronan och tänkte smakråda lite med er då såklart om vad ni tycker skulle vara snyggast.
 
Hade tänkt att ha guldkrona och sen köpa ett par guldiga JIN stigbyglar, skulle vara sjukt snyggt ihop. Dock har jag silver detaljer på tränsen till dem och jag har svart å silver på min utrustning. En silver krona skulle vara tusen gånger lättare att matcha med och den skulle passa bättre ihop med övriga utrsutning. Dock är det inte lika snyggt med en silverkrona som med en guld. Sen har vi då  en grå krona vilket också är sjukt snyggt. Smälter in mer i sadeln men ändå lite små tråkig. GAAAH, vad tror ni skulle vara snyggast?
 
 
Hittade dock ingen bild med guldig krona men det kan ni ju bara använda fantasin för att tänka. Man kan även ha röd/rosa/blå/mm om man känner för det. En mörkare brun kanske? okej snälla hjääälp!!!
 
/Elina

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker du ska köra med silver. "Detaljerna som gör´t" ;) Ser mer genomtänkt och enhetligt ut, om du har silver detaljer på tränsen OCH hjälmen(?!).
Men det är ju vad jag tycker haha

2012-11-17 @ 18:02:49
Postat av: Josephine Sjögren

Silver!

Eller möjligtvis rött! :)

2012-11-17 @ 18:25:15
URL: http://newjosephine.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tycker faktiskt om din idé med guld. Visst det blir svårare att matcha, men med tanke på att sadeln antagligen kommer att vara påkostad (?) så tycker jag att du ska passa på att göra den så snygg som möjligt!
Så jag tycker att du ska ta en guldkrona på sadeln, skulle vara otroligt snyggt till det bruna!! :D

2012-11-17 @ 19:36:17
URL: http://tufliwhi.webblogg.se
Postat av: whadris.blogg.se

Vad kostar den att beställa? :)

2012-11-17 @ 22:51:37
URL: http://whadris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0