12 NOVEMBER 2012

Har nu kommit hem från skolan och slängde mig direkt i sängen med myskläder. Känns som att jag håller på att bli sjuk vilket jag måste hindraaaa! Impulsköpte även en bok på vägen hem(?) ja fråga mig inte, Emma drog med mig till en bokhandel efter skolan för hon skulle kolla efter en bok så jag kände att det var dags för min del också. Försökte ringa min goda vän Mio som läser 40 böcker i veckan för att få något tips men som om hon svarade. Istället tog jag bara en slumpad bok ur en av hyllorna, vet inte riktigt själv vad det är för någon men den heter iaf "oskyldiga?"

Hästarna trimmades imorse och båda var riktigt fina, Solle fick en sväng på vägarna vid stallet och Knatte fick kämpa på ängen. Har börjat rida knatte med 2 delat pelham vilket än så länge funkar skit bra, ska prova träna med det på onsdag så får vi se hur det funkar i hoppningen. Han blir så jäkla stark på vanligt 2 delat så det vore skönt att ha något lite skarpare just nu iaf tills han lugnar ner sig lite.

Men ska börja läsa min bokiz nu, pussssS

/Elina

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2370913/images/2012/pic_50a12767ddf2b34f5d000436.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon är bra den författaren! ;)

2012-11-12 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0