BILDER FÄRINGSÖ DEL 2

Har precis kommit hem från Hufvudsa med mamma. Jossan var iväg med Stormis idag och hoppade. I första klassen kom hon 2a och i andra klassen fick hon 2 stopp som var helt och hållet hennes egna fel. Det vart även liten shopping på plats, lägger upp bilder på det snart.

Kom på att jag inte lagt upp bilderna på Jossan från Färingsö med Frans och Stormis än, så här får ni se dem! Har så sjukt mycket bilder just nu som jag ska lägga upp så jag vet inte från vilket håll jag ska börja, men det kommer att komma.


Stormis kan "vinka" på komando


/Elina


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad har den gula för bett? Ser ut som ett Nova? Vill bara påpeka att man INTE får tävla på det bettet, -det måste ha en metallkärna!

2012-05-06 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0