tiden räcker inte till

Ni förstår nog att jag har mycket i skolan nu eftersom jag inte bloggat på ett par dagar, imorgon ska jag även på klassresa så jag kommer inte kunna uppdatera er något.. När jag kommer hem är det fokus på skolan och hästarna igen. Jag har inte äns hunnit berätta om tävlingen på Årsta Runsten som var i helgen *suck*.

Jag har massor av upppgifter, läxor och redovisningar kvar i skolan, det gäller att försöka härda ut de sista dagarna. Men jag vill bara ha sommarlov nu. ♥
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kampa pa!

2012-05-31 @ 19:31:48
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Damon

Kan du tänka dej att sälja hästen per kilo? är köttet av bra kvalité?



PS. Har har du färgat hästens hår så att ni matchar? Jävligt najs isf ;)

2012-06-01 @ 19:48:43
Postat av: Jonna

Lägg ner bloggen lite åt sidan nu sista veckorna och satsa på skolan och ägna sedan hela lovet åt hästarna och bloggen! :)

2012-06-02 @ 16:57:05
URL: http://narbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0