tävlingsresultat div 1 omg 2

På framridningen var han trött. Det var inget power i honom överhuvudtaget, det är inte likt honom, han brukar vara galen oftast. Han var även grinig och stel. Hur som helst så red jag igenom alla moment som programmet innehöll och körde på ändå, för lagets skull. Jag tror han kan ha lite träningsverk fortfarande från hopptävlingen. Han stod även två dagar den här veckan och då brukar han bli lite så.
I collectingring var han också grinig, men han var mycket finare där än på framridningen. Han slog mot skänkeln också, även fast jag satt stilla hela tiden.
På banan var helt okej, lite mer taggad. Dock red jag fel väg en gång och var otroligt slarvig med vägarna (inte likt mig heller). Det kunde gått bättre om jag inte hade ridit dåligt, så jag är lite besviken på mig själv. Känslan var inte så bra heller. Vi slutade på 67,71%, vilket var bättre än förväntat. Vi kom någonstans utanför placering. :)
Foto: Erika Andersson
Even the best fall down sometimes.♥
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Erika :)

Du vet vad jag tycker, ni var svinbra! ;)

2012-05-06 @ 22:34:43
URL: http://eadressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0