STOLT VALLENTUNARE

Idag gick andra omgången av elit allsvenskan på Edsbro. Jag är fortfarande väldigt deprimerad över att jag och Solle missade alla deltävlingar, väldigt tråkigt.. Men det är sånt som händer.

Världens bästa Tellan har nu äntligen förstått att hon ska tävla för Vallentuna och bytte klubb från Stäket till Vallentuna för någon vecka sedan, yeah. Hon hoppade iaf in i elit laget och gjorde grymt ifrån sig, även resten av laget levererade. Annie nollade med Texas, Emma med Zack och Tellan med Scott lika så, tyvärr vart Dea och Grå uteslutna. Men det gjorde inte så mycket då Vallentuna hade 3 nollar och var vidare till omhoppning, och bara det är grymt!! tyvärr höll det sig inte hela vägen i omhoppningen men laget slutade ändå 4a vilket är AWESOMEEEE!!

Stolt klubb medlem här! :P Men det är alltid lite extra roligt när det går bra för oss Vallentunare tycker jag! :D Imorgon går iaf sista omgången i eliten på Roslagen och det går i MSVB höjd. Jag håller tummarna att Tellan sätter sin sista nolla i LA imorgon så att hon kan gå in i laget, annars är vi bara 3 ryttare.




Jag kommer så väl ihåg förra årets elit allsvenska, när hela laget var på Gotland och körde de två sista omgångarna. Det var så grymt jäkla roligt och vi snackar än idag om alla minnen som vi har där ifrån. Tellan var även med dagarna på Gotland vilket var väldigt roligt, dock utan häst. Men att bara ha henne där var var gött! Fotograf var hon också!

-Memories ♥


/Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0