div 1 omg 2

På söndag startar jag andra omgången av Div 1. Förra gången kom laget trea, jag vann även inviduellt på över 69%. De andra i laget hade lite otur, bla att staketet ramla under en ritt och hästen blev rädd och spänd och en annan häst blev rädd för en dörr som small igen. Vi rider samma program den här omgången som första (lagtävlansprogram för ponnyallsvenskan).
Som ni ser startar jag kl 17.38 och tävlingen hålls på Sundby Ridklubb. Jag är riktigt taggad för den här omgången! Jag hoppas även att det går super för alla i laget! :D
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Lycka till och hoppas att det går bra för alla i laget :)

2012-05-03 @ 13:43:04
URL: http://mikxki.blogg.se/
Postat av: Mig ;-)

Hejsan! Jag tävlar i vanliga fall hoppning för Sundby ridklubb :-) på söndag på divisionen kommer jag att vara där för att vara funktionär! Hoppas det går bra för dig och hoppas vi ses där!!

2012-05-03 @ 13:55:24
Postat av: Alexandra Helander

Hej!

Vilken sida kollar du där för att se startlistan?



Mvh. Alexandra, svara gärna på min blogg så jag ser svaret ;)

2012-05-04 @ 19:27:41
URL: http://mylifeinword.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0