VILL HA NU

Börjar bli lite trött på min svarta, alltid likadan outfit till mig själv... Vill ha något i en annan färg för att variera lite med. Till och börja med så håller jag nu på att spara till en blå animo kavaj med strass, enligt mig så är den gaaaaalet snyggg!!!! Och sen så har jag pengar från min krossade GPA, dock har jag bara fått ut 2000:- från den, så ska köpa en blå Charles owen. Hur snyggt???

Kom ihåg att jag är en blingbling nörd och blir helt besatt av glittriga saker, desto mer det blingar desto bättre ;)


Tänker dock inte köpa mig en blå väst då jag bara har 2 år kvar med väst så tycket att det känns onödigt att köpa en ny väst också. Så den svarta västen duger bra den!





/Elina


Kommentarer
Postat av: frida

hej elina såg att du skulle till sundsvall med solle och hoppa L:A mvs b, tror du att han hinner bli frisk tills dess?:)

2012-03-09 @ 21:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0