frågestunden del 1

Brukar du hänga i stan, typ på kvällarna? :)
favoritfilm ? :)


Svar: Nej det brukar jag inte göra. :)
Jag har många favoritfilmer, twilight filmerna, the illusionist, Baksmällan och många andra. ;)


1. snyggaste killen på ekerö? ;)
2. favorit tävlingsplats?
3. trivs du i stallet som du står i nu?
4. när fyller du år?
5. vill inte du gå på typ strömsholm? :)

kram!!


Svar: 1. SP
2. Täby Ryttarsällskap.
3. Jag det gör jag. :)
4. 26augusti.
5. Jag ville det när jag var mindre, men nu så vill jag gå naturlinjen och inte naturbrukslinjen. :)


Vad är det bästa respektive sämsta med Braven/Roxi? :)
Har du några mål med dom i år? Isåfall vad är de för mål? :)


Svar: Det bästa med Braven är hans personlighet och att han alltid är busig. Det mindre bra med honom är att han blir lätt spänd.
Det bästa med Roxi är hennes personlighet och hennes söthet. Det mindre bra med henne är att hon han vara riktigt sur mot andra hästar.
Mina mål med Braven är att starta tävlingar på nationell nivå med bra resultat. Målet med Roxi är att komma topp 3 på Fjord-Sm och juniormästare. :)


Hejsan!
Jag undrar hur du gjorde när du skulle kvala nationellt. Behöver man skaffa ett kvalkort eller likande och isf hur och vart gör man det? Eller behöver man bara nämna det till tävlings arrangören vid anmälningen? Jätte tacksam för svar då jag länge letat info om detta men inte hittat något..
Tack för en bra och läsvärd blogg! :-)


Svar: Genom att ha tävlat två LA:P1 på över 62% så har du kvalat till nationellt. När du anmäler dig till en nationell tävling, måste du nämna de tävlingar där du har gjort dina kval till arrangören. Det är alltså när du anmäler dig. Du behöver inget kvalkort eller något sådant. :)

Tack själv! :D


Hur högt har du hoppat med Roxi?
Hur många läsare har ni om dagen??


Svar: 110cm bana. :)
Ca 1000st per dag.



/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0