hästarna tor-fre

Igår tömkörde jag Roxan i sommarhagen, jag fick sällskap dit av Olivia och Alexandra. Roxi var lite väl uppe i varv, kan jag säga. Men det blev bättre efter en stund och hon kunde slappna av. Jag höll inte på så länge, kanske 15minuter (?). Direkt efter gjorde jag iordning Braven och red ut, han var knäppt och gjorde massa luftsprång, bocksprång och böt galopp hela tiden. Han är så fruktansvärt söt! ^^


Idag åkte jag iväg till ridhuset med båda hästarna. Först tränade jag med Braven för Ulrica, det gick först inte speciellt bra men mot slutet var han jätte fin! Jag red igenom LA:P1 programmet , det kändes helt okej. Efter det tömkörde jag Roxi, Ulrica hjälpte mig lite också. Hon var grymt fin! Jag har nog aldrig sett henne röra sig som hon gjorde, det var helt sjukt. Ulrica och pappa stod båda som stora frågetecken, "hur har det här gått till?" frågade dem, haha!



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du har på roxi när du tömkör? :)

2012-03-10 @ 22:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0