tävling imorgon!

Idag red jag igenom Braven, han var superfin! Sen tömkörde jag Roxi i storm och ösregn, haha.. det gick väl helt okej, hon var lite spänd. :)

Imorgon blir det tävling i Köping med Braven och Roxi! Jag är taggad till tusen! Jag ser mest fram emot att tävla Roxi igen, då jag inte gjort det på 6månader (jäklar vad lång tid!!!).

Jag måste gå upp kl halv 4 imorn. Roligt roligt, Fast nä. Vi måste åka ifrån stallet vid halv 7 och jag startar första klassen kl 10. Det tar ett tag att köra, så jag måste gå upp så pass tidigt, tur att jag kan sova i bilen påväg dit. ;)

Roxelina LA:1 kl. 10.00
Brave Heart LA:1 kl. 12.55
Roxelina LA:P1 kl. 14.52
Brave Heart LA:P1 kl. 17.07

Det lär bli en lång dag. Ni kan se hela startlistorna på Köpings hemsida. :)



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen till "hem" till mig! Jag ska också vara med, men har dock inte så långt att åka, bara att gå över stallplan så är man i ridhuset :D

2012-03-10 @ 23:17:43
URL: http://alexofisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0