frågestund del 2

vad heter ditt schockmöhle träns? :)

Svar: Schockemöhle Kentucky. :)




vad är det högsta % du har fått med roxelina och braven? :)

Svar: 71% med Roxan och 69% (?) med Braven.


Vart köpte du Roxi? Någon hemsida där man säljer fjordingar?


Svar: Jag hittade Roxi på annons på Hastnet.se ;)


Vad är det bästa respektive det sämsta med att ha en fjording och en känd bloggares gamla ponny?

Svar: Det bästa med att ha en fjording är att man alltid är annorlunda och smälter aldrig in i mängden, det mindre bra med att ha en fjording är att människor på tävlingar alltid ska ha förutfattade meningar om fjordingar och snackar skit.

Det bästa med att ha en känd bloggares gamla ponny är... jag jag vet inte. Jag tänker aldrig på det sättet och därför tänker jag inte skriva nått. ´Dock finns det mindre bra delar, t.ex. all skit man får ta av avundsjuka människor som tror de vet allt, fast de egentligen inte vet ett skit.


Vad är fin favorit mat rätt?


Svar: Thai, lasange, pizza, pasta cabonara och massa andra. Kunde inte bestämma mig för en rätt!


Vad har du för ridstövlar?;) om du skulle få ett par nya vilka skulle de vara då?;)

Svar: Jag har ett par mountain horse, cavallo och tretorn. Jag skulle gärna vilja ha ett par Königs ridstövlar.. :P


Din största dröm ?


Svar: Om det ska vara hästrelaterat - Tävla i Globen.


Hur lärde du och Elina känna varandra ?
Älskar eran blogg oxå ,jättestort fan och du är så otroligt fin med dina hästar //c

Svar: Jag och Elina lärade känna varandra genom att vi blev grannar när jag flyttade hit för nästan 13år sedan. När vi var små var vi typ oskildaktiga. Elina och jag var vänner långt innan vi började med hästar, det var även Elina som fick mig börja rida. :)

Tack så jätte mycket! Det värmer! :')




Har dina hästar något speciellt ställe de älskar att bli kliade på?


Svar: Braven gillar att bli kliad på halsen och i pannan. Roxi gillar att bli kliad precis ovanför svansen. ;)

/Vicky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0