utvärdering köpings ridklubb

Parkering- Fanns precis bredvid ridhuset, nära till cafeteria, seketeriat och framridning.


Framridning- Det fanns en ridbana och ett ridhus som man kunde rida fram i. Nästan alla red fram ute, men det blev aldrig proppfullt med hästar där. Bra framridning! Dock var ridhuset lite dammigt.  


Tävlingsbanan- var i ett av de två ridhusen. Det var bra underlag men ridhuset var lite mörkt. Nu är jag bara petig! xD

Cafeteria- Cafeterian ligger i ridhuset, ovanför läktaren. Det fanns några få maträtter att välja på men massor gosaker! (vilket är ett helt klart plus från mig, haha!)

Övrigt- Personalen var trevlig och även alla som var där och tävla skapade en god stämning. Jag hade riktigt trevligt, roligaste tävlingen på länge, och jag lärde känna några också.


Betyg-
 4 av 5 ostbågar. Det var en sjukt mysig stämning!



/Vicky


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad kul att du gillade Köping så mycket, rider själv där så det var kul att höra :D

2012-03-12 @ 07:33:55
URL: http://hhelenee.devote.se
Postat av: Alexandra

Go Köping! =)

2012-03-12 @ 09:57:28
URL: http://alexofisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0