ridpass mån-ons

I måndags red jag och Becka i sommarhagen, jag tränade lite kondition med Braven. Han var pigg men ändå lugn. Jag galopperade i ett friskt tempo, så att han fick springa av sig lite och sträcka ut. Det såg riktigt bra ut för Becka och Roxi också! I slutet av ridpasset hoppade vi några gånger på stockarna. ;)

Igår fick hästarna vila för jag hade väldigt mycket att plugga. Idag så skrittade jag och Becka ut på hästarna, det blåste och var sjukt kallt, så vi var inte ute längre än 30minuter. Roxi var knäpp haha och Braven superlugn. ;)


Så nu fick ni lite uppdate vad hästarna har gjort i tre dagar. ;) Jag ska svara på några frågor från frågestunden ikväll också, så håll utkik!



/Vicky

Kommentarer
Postat av: Sofia

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc skulle inte ni kunna lägga upp denna videon på bloggen så att fler kan ta del av den och vi tillsammans kan sättta fast joseph kony.

2012-03-07 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0