PATRIK KITTEL



Jag har sett att det är väldigt mycket snack om Patrik Kittel just nu om att han ridit fram sin häst på en tävling i rollkür under en längre tid och den under ett tillfälle hade ut tungan och den visade sig blå av syrebrist.

Jag är inte så insatt i det här med dressyren och har inte så bra koll på just det här. Jag har inte så mycket att gå på förutom filmen och är somsagt inte speciellt insatt. Jag vet alltså inte om det var någon speciell anledning till att han red hästen så eller inte, men att den visade en blå tunga gjorde mig lite fundersam.

Vad tycker ni om det här?

   


/Elina

Kommentarer
Postat av: jojsi

detta var flera år sedan

2012-03-13 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0