INGET HEBY IDAG

Idag skulle vi egentligen åka till Heby men backade av i sista sekunden. Jossan skulle med Frans och hoppa en LB och jag skulle ta honom i LA nu när Solle inte är fräsch. Dock så hade jag ingen större lust att åka i 2 timmar, hade sett fram emot att tävla med Solle och nu när inte han är med så vart jag inte lika taggad. Så nu istället sitter jag hemma och följer resultaten online istället. Håller tummarna för alla Vallentunare och såklart för de andra jag känner!

Jag och pappa var iväg med Frans på Heby förra året, årets första tävling var det och vi startade LB och LA. Solle var tyvärr inte fräsch då heller... Här får ni iaf film från Heby förra året LB och LA med Frans.
 



/Elina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du filma någon gång när Jossan hoppar/tävlar/rider Frans? :D

2012-03-03 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0