GODMORGON

Godmorgon bloggen! Ledsen för dåliga uppdatering hörrni, men somnade vid 9 (???) igår, faktiskt sant, missade big brother och grejer.. *sadface*. Det kommer nog inte bli så himla bra uppdatering idag heller då direkt efter skolan ska vi till stallet och jag ska rida Emil och sedan kommer Camilla och hennes mamma och plockar upp oss och Frans. Nu när vi bara har 1 häst så åker vi med dem. Vi ska nämligen iväg på lag träning med Vallentuna, riktigt roligt. Jag ska få rida en av Emmas hästar idag som heter Munsboro Ron, spännande.

Kommer hur som helst försöka uppdatera er så mycket som möjligt via telefonen under dagen. Kommer hem imorgon vid lunch skulle jag tro (vi sover över) och då ska jag svara på frågorna som ni ställde på frågestunden hade jag tänkt! :)

Men måste rulla till skolan nu, men nu vet ni vad som händer! ;)



/Elina

Kommentarer
Postat av: agnes

kan inte ni börja uppdatera mer? :)

2012-03-16 @ 16:08:26
URL: http://agneslundin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0