VARFÖR

Det har ju varit ett jäkla snack om skvallerbloggen ponnyvispen.blogspot.com, en blogg som jag inte hade någon aning om att den fanns förens nyss när jag kollade min systers blogg. Den är hur som helst borta nu vilket är lika bra. Helt onödigt att skapa dessa skvallerbloggar om mottot är att trycka ner andra bloggare. Jag tror, eller jag kan nästan helt säkert svära på min död att personerna som driver dessa elaka skvallerbloggar endast vill ha uppmärksamhet och komma in i bloggvärlden. Patetsikt, varför inte bara driva en blogg och vara sig själv i, läsarna kommer, och det är tusen gånger bättre att vara en liten bloggare och att läsarna har en bra uppfattning om en istället för att bli känd som ett svin.

Är det verkligen värt att kriga för en plats i rampljuset genom andras bekostnad och sedan när man väl står där är man hatad av alla.




/Elina




Kommentarer
Postat av: Amanda

visste inte heller att den bloggen funnits. Men gud sa tontigt skrivet av den iallafall!

2012-06-17 @ 14:51:51
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: EMILIA

Så jävla onödigt, usch!

2012-06-17 @ 15:07:04
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/
Postat av: Noora

En avundsjuk tjej/kille, helt klart!

Jag hatar skvallerbloggar som skriver skit, och dom skriver bara saker som inte ens stämmer. Nej fy för såna bloggar!

2012-06-17 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0