SNYGGA PLANER

Har klurat en hel del på en nya outfit som jag skulle vilja ha. Har trots allt de färger jag har på mina hästar vilket betyder att jag inte kan använda mig av alla roliga färger som finns. Men rött, jag vet att rött mot en fux skär sig och isabeller passar det heller inte på och blablablaaa. MEN, nu kommer det här lilla men:et. Jag hade inte tänkt att smycka ut hela hästen i rött, nu har jag mina röda Animo kavaj och måste ju matcha den med något utan att det blir för mycket. Jag har kommit fram till att ett vanilj vitt schabrak och luva med röd & guld passpoal. Ett par röda jin stigbyglar/ vit röda soft up stigbyglar och sen något snyggt pannband till. Vad tror ni?

Röd animo kavaj
Röda jin eller vit/röda soft up
Vanilj vitt schabrak och luva med röd och kanske guld passpoaler
Ett snyggt panngband, t.ex guld Swarovski om jag har guld passpoal på schabraket.

Jag tror att det skulle bli skit bra. Inte för mycket utan endast några detaljer som matchar min kavaj. Både Shadde och Solle skulle nog klä bra i det! Vad tror ni?  :D



/Elina

Kommentarer
Postat av: Julia

Det skulle vara otroligt fint!

2012-06-02 @ 19:59:19
URL: http://jlandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du ska ha kavaj stigbyglar och pannband! Det blir liksom lagom, inte för mycket men det syns ändå. Om du förstår :)

2012-06-02 @ 22:34:09
Postat av: ShireElin

Solle skulle nog passa i det men inte shadde, men det är ju bara vad jag tror :)

2012-06-02 @ 23:23:32
URL: http://shireelin.wordpress.com
Postat av: reanlandman from Holland

so nice !



Rean L

Holland

2012-06-03 @ 14:48:23
URL: http://rgoldy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0