SVAR

Varför byta namn på Knatte?
Inte för att någon av dina namnval är dåliga men han har ju redan ett namn som han förmodligen lystrar till.

En enkel anledning, jag tycker att Knatte är så pinsamt fult på en stor häst. Han får helt enkelt lära sig att lyssna om på Shadde, tusen gånger coolare!

Hur hög är Knatte i mankhöjd?

163 cm

När beräknas Solle vara riktigt ridbar igen, så du kan ut och tävla och så? :)

Ingen aning, några månader! :)


Vad är egentligen feleet på solle? :)

Han har haft en rejäl muskel sträckning i rompan som har tagit tid att läka. Nu ör han i stort sett frisk, endast lite stel bara.

Vill du jobba med hästar när du har gått ut skolan eller kommer det bara vara en hobby. Om du vill jobba med dom, vill du bli professionell tävlingsryttare, jobba med tävlingshästar, bli veterinär osv? Och än en gång, om du VILL jobba med dom, tror du att det är något som kommer att gå i uppfyllelse, eller är det bara en dröm?

OM jag kommer att jobba med hästar i framtiden så kommer det vara för att jag isf skulle tävla på hög nivå. Annars tror jag inte att jag skulle orka hålla på med hästar faktiskt.

Vad är dina mål med Knatte?
Hur många sadlar/träns har du totalt?
Vilka bloggar läser du dagligen?
Bråkar du och Jossan mycket? ;)
Kan inte du svara på denhär frågestuden i ett videoinlägg?

BLOGGEN ÄR GRYM! :D


Tävla så högt som möjligt.
1 sadel som jag delar på till Shadde och Solle och sen vet jag inte hur många träns. Tror Solle har 5 och Shadde har inget, lånar Solles gamla GG.
Oj, vet inte, typ kenzas! :P
Haha, jo det kan jag inte sticka under stolen med. Men vi är syskon, så det är väl inte så konstigt?
tyvärr inte den här gången, nästa kanske.

Vad kul! :D

vad har du för mål med knatte/shadde/harold? ;))

Mitt mål med Knatte/Shadde/Harold är att tävla så högt som möjligt! :)

Hur gammal är solle?
Hur är Solle att rida?
Hur är Frans att rida?
Vad är ditt mål med Solle?
Vad är ditt mål med ridningen?

Och några thisorthat:
Solle/Frans
Singel/förhållande
Godis/chips
Braven/roxi

Sen vill jag bara säga att du rider grymt och Solle är en otroligt fin häst som jag hade köpt direkt om han var tillsalu! ;)<3

Han är 98, alltså 14 år.
Jadu, han är som han är, alltid pigg och ibland lyssnar han och ibland inte.
Svårare än vad folk tror, men ändå okomplicerad tycker jag, fast jag har haft honom ett bra tag så kan varenda knapp på honom.
SM, fast just nu bara att komma igång igen och iaf plocka 1  till globengehäng ihop innan tiden är slut.
Tävla så höga klasser som möjligt.

Solle/Frans
Singel/förhållande
Godis/chips
Braven/
roxi

Tack så mycket, vad glad jag blir. :)

Är dina föreldrar hästintresserade? Eller jag menar lixom det är klart de måste vara, men rider någon av de ?

Love your blogg!!

Ja intresserade är dem, men ingen av dem rider. Mamma gjorde som liten.
Vad kul! :D

Varför döpte du om Knatte? Det är ju ett jätte charmigt namn!
Hur gammal är Shadde?
Hur många hästar har du haft?
Lite This or That

Stor häst/ponny
Festa/hemma i stallet
Godis/glass
Remontgrimma/Achen

Fjantigt tycker jag.
Född 2006, 6 år.
Majsan, Mint, Timjan, Frans, Solle, Tolle(Dock inte min) och Shadde.

Stor häst/ponny
Festa/hemma i stallet
Godis/glass
Remontgrimma/Achen

Hej hej Elina!
Här kommer lite frågor och this or that
1. Vad är det högsta du har hoppat enstakat hinder med Solle?
2. Hur många hästar har du haft?;)
3. Vad är ditt mål med shadde? (om han stavades så) ;)
4. Vad är det bästa med dina hästar?;)
5. Favorit färg på häst outfit?

Nu kommer lite this or that
Godis/chips
Hästar/familj
Solle/Shadde
Vänner/lillasyster
Ponilovers/din egna blogg
Blogga/facebooka
Sommar/vinter
Markarbeta/lågahinder
Paddock/ridhus
Haha lite random frågor men men
Måste bara säga att jag ääääääskar Solle grymt fin! Men har värkar väldigt svår att rida!

//Tiffani:)

Hejhej.
Vi har hoppat en 140 bana, enstaka vet jag inte.
Majsan, Mint, Timjan, Frans, Solle, Tolle(inte min), Shadde.
Tävla så högt som möjligt, har inte satt ut några direkta mål än.
Att de är bäst? ;)
Marin, brun

Godis/chips
Hästar/familj
Solle/
Shadde
Vänner/lillasyster
Ponilovers/din egna blogg
Blogga/
facebooka
Sommar/
vinter
Markarbeta/lågahinder

Tack så mycket, ja han är fin han! ^^

Vart är solle och hur mår han?

I stallet? han går i sommarhagen hela dagarna tsm med Frans och är tjock och gla'


/Elina

Kommentarer
Postat av: Celina

Sjukt fina asså ! :)

2012-06-05 @ 06:38:24
URL: http://allroundmupparnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0