Tävling Årsta Runsten

För ca 2veckor sedan tävlade jag och Braven på Årsta Runsten, jag har inte haft tid att berätta något om tävlingen tidigare. Det var Div 1 omg 3 FINAL (tävlade LA:P1) . Jag berättar lite kortfattat för jag kommer inte ihåg så mycket.
Braven var helt okej på framridningen, dock lite stel och springig. Inne på banan så blev han jätte spänd för massa olika grejer och det kändes inte bra. Men vi fick 65,7% och det räckte till en inviduell 5:te placering. Laget kom 4:a i omg 3, men kom 3:a i Finalen. :)
/Vicky

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså, Vicky, jag vill påpeka en sak...men menar det verkligen inte på ett kaxigt sätt, mer bara nåt som du kan tänka på! Dina tår ser ut att peka väldigt utåt, men innan hade du dom väldigt fint rakt fram, men nu börjar dom gå väldigt mycket utåt. Jag har haft dom problemen också, och jag tyckte att det såg så gräsligt ut på mina bilder, jag har försökt förbättra mig, dock rider jag ingenting nu då jag inte har nån häst, men ja, jag vill ge dig ett tips för att du ska försöka få bort det, när du har nån med dig så kan den personen be dig att tänka på det, så fick jag göra och då fick jag faktiskt fram tårna istället för att ha dom rakt utåt, blir ju mycket finare då också! Men som sagt, jag vill verkligen inte att du ska ta det här på ett dumt sätt Vicky, vill bara vara snäll! Vet inte om det bara är så på Braven eller om det är så på Roxi också, men ja, menar inget illa! Ha det bra :)

2012-06-08 @ 15:25:14
URL: http://emeliecassegard.devote.se
Postat av: Celina

Du är superduktig! Grattis , ni är så fina tillsammans ska du veta , kram!

2012-06-09 @ 14:49:19
URL: http://allroundmupparnas.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag red oxå div 1 fast i västmanland iår och på vår final red jag på 65% laget kom 4a den omgången men 3a totalt haha ;)

2012-06-12 @ 15:41:29
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0