SNART ÄR DENNA DAGEN KLAR

Nu ska jag börja packa till mig sjäälv, yeey, efter en jäkla massa tjat från mina föräldrar! :P
 
Jag har packat allt klart till Shaddepadde samt schampoonerat honom=Ren och fin häst. Det kom även hö idag vid 6 tiden så vi har lassat in allt det också. Vici har lärt mig att rulla in träns så där dressyrit och fint, ska börja göra det från och med nu, ni har skrivtligt på det, kände mig rätt bra! Smörjde även lite av min utrustning vilket inte heller händer så ofta. Vici har en bra inverkan på mig! ;)
 
Men jag måste verkligen ta mig från soffan och datorn och packa in allt i husbilen nu! Hörs imorgon!! :D
Tvättar lite häst!
Och packat lite nödvändiga prylar! :)
 
/Elina
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Visa hur man rullar in träns sådär fint! Måste veta hahah ;D

2012-06-27 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0