OTUR

Hej hej och godmorgon! :) Här nere i Kalmar skiner solen idag och det är rena sommar värmen! Jossan har startat Stormis idag med 1 pet på 2an, klockrent efter så det var lite synd, men jätte bra runda! :) tyvärr är Frans inte riktigt ren på höger bak, så han är struken. Synd, han var super fin igår och bjöd på mot alla hinder som in i bomben. Aja, han kommer snart igen! :)



Jag har inte berättat det här för er, men i torsdags så råkade jag ta sönder Shaddes träns, suuuuck. Men som tur var är Cheval här på plats och jag bad de komma med ett dyon träns, så ska kika på det och isf får jag skaffa honom ett :)

Men nu ska jag springa ut till de andra och vara lite social, tjingelingen

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0