KALMAR

Tjenixen, dålig uppdatering här men har ingen större lust att blogga just nu faktiskt, ni vet att man får sånna här jobbiga blogg svackor ibland och just nu har både jag och Vici hamnat i en sådan, trist va?

Iaf, Imorgon ringer klockan 5 och vi rullar mot Kalmar med Frans och Stormis bakom. Jossan ska nämligen tävla där och jag är med tvingad av familjen pga att jag och mamma har bråkat så har inte så mycket val. Men det är kul att hänga lite på tävling också! :)

Idag red jag alla 3 pollarna, som jag iof gör varje dag men iaf. Solle skötte sig jätte bra, lyssnade väldigt bra osv, dock är han satans pigg men det är ok, bara han lyssnar på mig :) Shadde red jag på banan med, faktum är att när jag kommer till banan så är Unni där och ska ha lektion för Joanna, så jag hoppade in där lite snyggt och Shadde skötte sig kanoners! Nog det bästa passet hitils på honom! Det är roligt att man märker skillnad på honom, men det är en massamassamassa jobb alltså.

Men nu tänkte jag faktiskt sova, tråkigt nog, men ska upp tidigt imorgon och eftersom att vi åker bil en evighet imorgon så ska jag nog kunna uppdatera er om jag får fart på min hjärna :)



/Elina

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

GRYYYMT!!

Jag bor i kalmar och ska tävla på lördagen, ska ni bara tävla på fredagen? :)

för om ni bara ska dit på fredag kanske jag kommer förbi! :D

2012-06-07 @ 23:25:09
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Okej då behöver jag inte komma och kolla på er idag :D grymt ju!

2012-06-08 @ 06:57:50
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Vevve

Hur gick det på Enskede?

2012-06-08 @ 10:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0