IMORGON ÅKER VI

Imorgon åker vi till Vingåker med två finis hästar bakom oss i trailern, nämligen Stormis och Shadde. Den här meetingen har jag sett fram emot hur länge som helst, vi hade så galet kul förra året och den här gången så är det nästan hela Vallentuna gänget där så är helt säker på att det bara kan bli bättre! :)
 
Det är inte så jätte bra klasser för mig och Shadde egentligen så vi hoppar bara två dagar, första dagen hoppar vi 1 meter och 110cm, och andra dagen hoppar vi 110cm. Jossan hoppar öven hon bara två dagar, så vi åker hem sen på lördag morgon.
 
Jag hoppas att ni håller tummarna för oss nu! :D
 
Ikväll så ska jag tvätta och packa allt till min fina häst. Skönt att ha allt klart till honom så att det bara är att packa in allt imorgon när vi ska åka. Ikväll,  hörde ni det jag sa IKVÄLL???, ska jag packa till mig själv också, kommer säkerligen bli så att mamma tjatar ihjäl sig på mig och att jag packar 10 minuter innan vi åker imorgon, standard!
 
/Elina
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

ÅÅÅÅH jag ska fota i Vingåker hoppas vi ses!! :D

2012-06-26 @ 14:01:54
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0